:    
:



Waarom zijn jullie niet altijd bereikbaar via de telefoon?

Telefonisch al uw vragen beantwoorden kost helaas heel veel tijd en onderbreekt de werkzaamheden welke wij moeten doen om alle bestellingen goed te kunnen verwerken.
Dit en het feit dat wij snel kunnen reageren op e-mail berichten heeft ons doen besluiten om niet elke dag de gehele dag telefonisch bereikbaar te zijn.
Op deze manier kunnen wij de werkzaamheden die wij moeten doen veel efficiënter op elkaar afstemmen wat onder andere de verwerking van de bestellingen en de verkoopprijzen van de artikelen ten goede komt.

Wanneer u vragen heeft kunt u deze het beste doorgeven via de email.
De vraag die u heeft kunt u snel en eenvoudig stellen via het contactformulier.




Wanneer word mijn email beantwoord?
Hebben jullie ook een catalogus?
Heeft Target-Master ook een gewone winkel?
Heb ik een Vergunning nodig om een Kruisboog of een Handboog te kunnen kopen?
Kan ik ook Onderdelen krijgen voor een bepaald Artikel?
Ik heb een vraag waarop ik geen antwoord kan vinden. Waar kan ik terecht?
Wat is BTW?