:    
:



Wat gebeurt er nadat ik mijn Bestelling heb gedaan?
Nadat U de bestelling heeft bevestigt is deze door het systeem vastgelegt.
Het systeem stuurt U vervolgens automatisch een orderbevstiging toe via het door U aangegeven E-mailadres.
In de orderbevestiging staan alle gegevens betreffende de door U gedane bestelling.

Met de orderbevestiging ontvangt U tevens de benodigde betalinggegevens welke u nodig heeft om de betaling te kunnen voldoen.
Wanneer het door U verschuldigde geldbedrag betreffende Uw bestelling bij ons binnen is op de rekening ontvangt U hiervan een bevestiging en word Uw bestelling verder verwerkt.

De door U bestelde artikelen worden bij-elkaar gezocht en klaargezet om ingepakt te worden.
De inpakafdeling zal vervolgens zijn best doen om Uw bestelling zo spoedig mogelijk in te pakken. De bestellingen worden in volgorde van binnenkomst ingepakt en vervolgens verzonden.

Daar wij werken met minimale voorraden, kan het voorkomen dat Artikelen tijdelijk niet op voorraad zijn.
Afhankelijk van de leverancier kan de levertijd hierdoor wat langer worden.
Indien dit een veel langere levertijd tot gevolg heeft zullen wij proberen U hierover zo snel mogelijk een berichten via de E-mail.


Hoe plaats ik een Bestelling?
Is er een minimum Bestel Bedrag?
Als ik grotere aantallen bestel, krijg ik dan ook korting op de prijs?
Hoe weet ik of mijn Bestelling goed is doorgekomen?
Ik heb een Bestelling gedaan maar heb geen Order Bevestiging ontvangen. Wat nu?
Ik heb mijn Bestelling fout doorgegeven. Wat moet ik doen?
Hoe kan ik mijn Bestelling Annuleren?
Wanneer word mijn Bestelling verzonden?
Hoe kan ik een Na-Levering Annuleren?
Hoe kan ik de Status van mijn Bestelling controleren?
Hoe zit het met de Garantie?
Ik heb een bestelling geplaatst maar wil de bestelling wijzigen. Hoe doe ik dat?
Waarom ontvang ik geen bevestigings e-mail?