:    
:



Ik heb een Bestelling gedaan maar heb geen Order Bevestiging ontvangen. Wat nu?

Laat ons via de E-mail even weten van dit probleem.

Normaliter zult U, nadat U de Bestelling heeft gedaan via de Online Internetwinkel, een automatisch Order Bevestiging ontvangen via het door U opgegeven E-mail adres.

In deze E-mail vind U een overzicht van Uw bestelling met bijbehorende Ordernummer en de eventuele betaling gegevens welke U nodig heeft voor het overboeken van het verschuldigde geldbedrag.

Mocht dit niet het geval zijn dan is hoogstwaarschijnlijk het door U ingevulde E-mail adres niet de juiste en kon daarom de Order Bevestiging niet aan U worden verzonden.



Hoe plaats ik een Bestelling?
Is er een minimum Bestel Bedrag?
Als ik grotere aantallen bestel, krijg ik dan ook korting op de prijs?
Wat gebeurt er nadat ik mijn Bestelling heb gedaan?
Hoe weet ik of mijn Bestelling goed is doorgekomen?
Ik heb mijn Bestelling fout doorgegeven. Wat moet ik doen?
Hoe kan ik mijn Bestelling Annuleren?
Wanneer word mijn Bestelling verzonden?
Hoe kan ik een Na-Levering Annuleren?
Hoe kan ik de Status van mijn Bestelling controleren?
Hoe zit het met de Garantie?
Ik heb een bestelling geplaatst maar wil de bestelling wijzigen. Hoe doe ik dat?
Waarom ontvang ik geen bevestigings e-mail?