:    
:



Wanneer word mijn Bestelling verzonden?

Hoewel wij ons best doen zijn helaas niet altijd alle artikelen op voorraad.
Dit heeft onder andere te maken met de kosten van het aanhouden van voorraad en met het feit of een bepaald artikel wel of niet regelmatig verkoopt.
Mocht een bepaald artikel bij ons tijdelijk niet op voorraad zijn dan is het vaak afhankelijk van de betreffende leverancier wat de uiteindelijke levertijd gaat worden.
Tevens kan in gevallen van internationale leveranciers de snelheid van de vervoerder en of douane van invloed zijn op de totale levertijd.
Ook hebben perioden van vakanties en of vrije dagen bij leveranciers en of fabrikanten een niet te onderschatten invloed op de levertijd.
Afhankelijk van het feit of een artikel bij ons, bij de leverancier en of bij de fabrikant op voorraad is zit hieraan een bepaalde levertijd verbonden.
Onderstaand vind U een indicatie van de levertijden in een gegeven situatie.

Afhalen van de Bestelling;
- Op dit moment is er helaas geen mogelijkheid voor het afhalen van een bestelling.

Rembours Zending;
- Op dit moment is er helaas geen mogelijkheid om een bestelling te ontvangen en te betalen via een Rembourszending.

Vooruitbetaling via de Bank;
- Mits alles op voorraad.
Afhankelijk van de besteldatum en samenstelling van de bestelling duurt het gemiddelt 2 tot 5 werkdagen voordat de bestelling geheel is verwerkt en vervolgens door ons word aangeboden bij de betreffende pakketdienst. De Zaterdag, de Zondag, de Maandag, Feestdagen en andere bijzondere vrije werkdagen worden niet meegerekent als zijnde werkdagen en deze dagen tellen dan ook niet mee in de berekening.
De pakketdienst zal er vervolgens zorg voor dragen dat het pakket zo spoedig mogelijk word bezorgt op het aangegeven adres.
Afhankelijk van de gebruikte pakketdienst zal de bezorging van het pakket enige dagen in beslag nemen.
De aangegeven tijd gaat in op de datum na ontvangst van Uw betaling waarop Uw betaling is bijgeschreven op onze rekening.
U dient er even rekening mee te houden dat het overboeken van het door U verschuldigde Geld Bedrag naar onze Bank Rekening, afhankelijk van de bank, gemiddeld ongeveer 1 tot 3 werkdagen kan duren.
Indien er voor de betreffende bestelling een kopie ID Bewijs of  Wapenverlof is vereist dan gaat de levertijd in nadat deze kopie van het ID Bewijs of Wapenverlof + de betaling door ons in goede orde zijn ontvangen.

Niet op voorraad bij Target-Master, Wel op voorraad bij de Leverancier.
- Indien de artikelen welke U heeft besteld niet op voorraad zijn bij ons dan bestellen wij deze bij de betreffende leverancier.
Afhankelijk van de leverancier kan de levertijd dan vervolgens oplopen tot 2 à 3 weken.

Niet op voorraad bij Target-Master, Niet op voorraad bij de Leverancier.
- Indien de artikelen welke U heeft besteld niet op voorraad zijn bij ons dan bestellen wij deze bij de betreffende leverancier.
Indien de betreffende leverancier deze artikelen tevens niet op voorraad heeft dan moet de leverancier op zijn beurt deze artikelen weer bestellen bij zijn betreffende leverancier of fabrikant.
Afhankelijk van de leverancier kan de levertijd dan vervolgens oplopen tot 2 à 3 maanden.
In sommige gevallen kan de levertijd nog langer zijn en zelfs oplopen tot wel 6 maanden.

Tijden met grootte Drukte en de Vakantie-Periode.
- In tijden van de vakantie-periode dient U even rekening te houden met het feit dat in veel gevallen leveranciers en fabrieken in zowel het binnenland als het buitenland gesloten zijn.
Mocht een bepaald artikel dan niet op voorraad zijn dan kan de bovenstaande aangegeven gemiddelde levertijd oplopen tot een iets langere periode.



Hoe plaats ik een Bestelling?
Is er een minimum Bestel Bedrag?
Als ik grotere aantallen bestel, krijg ik dan ook korting op de prijs?
Wat gebeurt er nadat ik mijn Bestelling heb gedaan?
Hoe weet ik of mijn Bestelling goed is doorgekomen?
Ik heb een Bestelling gedaan maar heb geen Order Bevestiging ontvangen. Wat nu?
Ik heb mijn Bestelling fout doorgegeven. Wat moet ik doen?
Hoe kan ik mijn Bestelling Annuleren?
Hoe kan ik een Na-Levering Annuleren?
Hoe kan ik de Status van mijn Bestelling controleren?
Hoe zit het met de Garantie?
Ik heb een bestelling geplaatst maar wil de bestelling wijzigen. Hoe doe ik dat?
Waarom ontvang ik geen bevestigings e-mail?