:    
:



Hoe weet ik of mijn Bestelling goed is doorgekomen?
Nadat U de Bestelling heeft gedaan via de online winkel op het internet, en al Uw gegevens correct heeft ingevuld, dan krijgt U een Order Bevestiging met een overzicht van Uw Bestelling met bijbehorende bestelnummer toegezonden via de E-mail.

In deze bevestiging van Uw Bestelling vind U een overzicht met alle gegevens betreffende de door U gedane Bestelling.

U vind in deze bevestigings E-mail tevens de Betalings Gegevens welke U nodig heeft om de Betaling betreffende de door U gedane Bestelling te kunnen doen.


Hoe plaats ik een Bestelling?
Is er een minimum Bestel Bedrag?
Als ik grotere aantallen bestel, krijg ik dan ook korting op de prijs?
Wat gebeurt er nadat ik mijn Bestelling heb gedaan?
Ik heb een Bestelling gedaan maar heb geen Order Bevestiging ontvangen. Wat nu?
Ik heb mijn Bestelling fout doorgegeven. Wat moet ik doen?
Hoe kan ik mijn Bestelling Annuleren?
Wanneer word mijn Bestelling verzonden?
Hoe kan ik een Na-Levering Annuleren?
Hoe kan ik de Status van mijn Bestelling controleren?
Hoe zit het met de Garantie?
Ik heb een bestelling geplaatst maar wil de bestelling wijzigen. Hoe doe ik dat?
Waarom ontvang ik geen bevestigings e-mail?