:    
:



Hoe kan ik een Na-Levering Annuleren?
Indien een artikel niet meer op voorraad is doen wij hiervoor een Bestelling bij de betreffende leverancier.
Van de leverancier krijgen wij een richt datum waarop zij verwachten dat het artikel weer voorradig is.

Deze datum geven wij aan U door zodat U weet hoelang het door U bestelde Artikel nog ongeveer onderweg is.

Mocht U tot het besluit komen dat de na-levering U te lang gaat duren, en hierop niet wilt wachten, dan kunt U deze eventueel Annuleren.

Hierover moet U ons dan zo snel mogelijk een E-mail sturen waarin staat dat U de voor U gedane na-bestelling wenst te annuleren.
In deze E-mail vermeld U de volgende gegevens van de gedane bestelling;
-  De Bestel Datum
-  Het Bestel Nummer
-  De door U Bestelde Artikelen.

!!Let Op!!
Indien de Na-Levering een artikel uit een Bijzondere Bestelling betreft dan kunt U deze Niet Annuleren en bent U Verplicht om deze af te nemen.
Zie hiervoor punt 2.8 van de algemene verkoop- en leveringsvoorwaarden.


Hoe plaats ik een Bestelling?
Is er een minimum Bestel Bedrag?
Als ik grotere aantallen bestel, krijg ik dan ook korting op de prijs?
Wat gebeurt er nadat ik mijn Bestelling heb gedaan?
Hoe weet ik of mijn Bestelling goed is doorgekomen?
Ik heb een Bestelling gedaan maar heb geen Order Bevestiging ontvangen. Wat nu?
Ik heb mijn Bestelling fout doorgegeven. Wat moet ik doen?
Hoe kan ik mijn Bestelling Annuleren?
Wanneer word mijn Bestelling verzonden?
Hoe kan ik de Status van mijn Bestelling controleren?
Hoe zit het met de Garantie?
Ik heb een bestelling geplaatst maar wil de bestelling wijzigen. Hoe doe ik dat?
Waarom ontvang ik geen bevestigings e-mail?